Kur pavalgyti Liepojoje, Latvijoje?

Apie Liepoją jau kalbėjomės daug – prieš kelis metus šiame Latvijos pajūrio kurorte lankiausi (apie tai ČIA), o šią vasarą sugrįžau.

Galite skaityti apie tai, kokiam keliautojui patiks atostogos Liepojoje,
o taip pat dalinausi ir detaliu įrašu apie tai, ką Liepojoje verta aplankyti.

Atskirą įrašą išskyriau ir karinio uosto zonai Karostai, kurioje tikrai yra, ką pasižiūrėti.

Liepojoje tikrai galima ir Baltijos jūra ir auksiniu švelniu smėliu pasidžiaugti, ir nemažai pažintinių takų išvaikščioti, o ir lankytinų objektų nestinga. Tik geriausia keliauti pilnu skrandžiu, o tai gurgiantis neleis džiaugtis naujais potyriais ir gražiais vaizdais.

Be abejo, Liepojoje kavinukių, restoranų apstu – nereikia rinktis vos tarp keleto, tad tikrai dar daug neatrastų vietelių liko ir už mano radaro. Bet galiu papasakoti apie kelias, kuriose lankiausi, o ir pasikliauti kitų keliautojų patirtimis.

DOKA PICA

Prisipažinsiu, itin skanios itališkos Liepojoje neteko ragauti. Čia rasite mums įprastą ČILI su tuo pačiu meniu ir įkandamomis kainomis. Bet, jei norisi kažko įdomesnio, tai verta paieškoti picerijų, kurių namuose nerastum.

Norint sočiai, paprastai ir sąlyginai pigiai pavalgyti – tai būtų DOKA PICA. Picos paprastos skanios ir tikrai didžiulės. Užsisakius šeimyninę (45 cm) atnešė dar didesnę ir netelpančią į lėkštę. Užsisakėm daugiau nei pajėgėm suvalgyti, tad už 0,3 Eur. nusipirkom dėžutę, kur susidėjom išsinešti. Buvo maisto ir pusryčiams, ir vakarienei. Tikrai nemažos picos. Atrodo, kad plonytės ir nelabai sočios, bet pavalgai neprastai. Keliaujant gausesnėje kompanijoje – puikus pasirinkimas. Ir įtinkantis vaikams.

Didelės prabangos čia nėra, reikia stovėti savitarnos eilėje, bet vėliau šiltą maistą atneša. Deja, padažų ar aliejų nesulaukėm, reikia pirkti atskirai. Meniu tik latviškas, tad užsisakėm ne itin žinodami, ką gi tiksliai. Picos yra plonapadės (bandėm šias) ir storapadės. Be picų meniu dar buvo keletas mėsos, makaronų patiekalų. Taipogi, ragavom desertą – spanguolių drebučius su kremu ir gėrėme girą.

Informacijos rasite jų puslapyje http://www.dokapica.lv/en/menu/ , kur galima ir užsisakyti maisto išsinešimui, o ir meniu bus ir angliškas.

Šeimyninė plonapadė pica mums kainavo maždaug 10-13 Eurų ribose, priklauso nuo to, kokią pasirenki. Už dvi šeimynines picas, girą ir porą paprastų desertų sumokėjome apie 30 Eurų. Pakankamai panašu į Vilniaus kainas, prie kurių esame pratę. Latvijoje itin pigiai kavinėse pavalgyti nepavyks, bet tokia picerija pakankamai biudžetinis variantas.

Adresas: Frica Brivzemnieka iela 36
(Netoli pačio Liepojos centro, kelios vietos automobilio parkingui yra, bet nedaug, bet galima pasinaudoti mokama stovėjimo aikštele šalimais)

KAPTEINIS

Tikrai skanius ir kokybiškus pietus galite gauti restorane KAPTEINIS. Graži aplinka ir centrinė lokacija, yra vietos automobiliui. Senovinė gryčia, o yra ir staliukų lauke bei terasoje. Padavėjai labai malonūs, maistą gavome pakankamai greitai. Kainos ir kokybės santykis irgi puikus. Čia buvo skaniausi pietūs, kokius pavyko gauti Liepojoje.

Tai restoranas, kainos tokios kaip Vilniuje. Aš valgiau vištienos kepsnį su špinatais ir sūriu, bulvytėmis. Mano palydovai valgė kiaulienos glazūruotus šonkaulius bei kiaulienos kepsnį. Visi patiekalai kainavo maždaug po 7-10 Eurų. Ir tikrai itin skanūs, sotūs ir subalansuoto skonio. Taip pat, gėrėme tikrai gerą kavą, šaltibarščiais bei daržovių sriuba irgi nenuvylė. Mano gerta arbata su obuoliais, kriaušėmis irgi buvo labai skani. Čia tikrai grįžtume.

Adresas: J. Dubelšteina iela 14
Darbo laikas : 10:00 – 21:00 h

7. Linija

Liepojos pajūryje rasite ne vieną kavinę. 7. linija yra viena centrinių, o ir išskiria savo dydžiu. Galima sėdėti lauke, gražioje terasoje, galima sėdėti ant baltų stalų ir jausti kojomis smėlį pačiame pliaže, galima užlipti į atvirą antrąjį aukštą arba valgyti viduje, kur vyrauja tikrai gražus, tamsokas hipsteriškas dizainas.

Lyginant su dažnais pajūrio kioskeliais, kur maistą gali gauti tik šildytą mikrobangėje – čia tikrai daug geresnis variantas. Didžiausias pliusas, žinoma, vieta. Čia ir saulę nuleisti, ir ja mėgautis galima. Tikrai stilingas, tvarkingas restoranėlis. Viena pusė skirta bikiniu ir smėliu apsirėdžiusiems poilsiautojams, kita jau su staliukais ir tinkama prisėsti ir valgyti viduje.

Pigu nėra, Vilnietiškos kainos, bet patiekalai atrodo neblogai. Skaičiau ir daug teigiamų, ir daug neigiamų atsiliepimų, tad virtuve įmantresniems patiekalams nelabai pasitikėčiau, bet burgeriai tikrai neblogi (apie 7-8 Eu) , kaip ir užkandžiai prie alaus. Čia gėrėm alų, girą, apeirolį. Jie turi ir įmantresnių kokteilių ar kavų – tarkim burokėlių violetinę latę, į kurią tiesiog gražu žiūrėti.

Kiek sunkiau girti aptarnavimą – laukti tenka ilgai, kaip ir stovėti eilėje. Žmonių pakankamai daug, ne taip kaip padavėjų. Dėmesio ir supratingumo trūksta, tad liaupsias pasilaikyčiau sau. Bet atsigerti, suvalgyti ledų čia tikrai galima.

Adresas: Liepu iela Liepajas pludmale

Hot Potato

Restoranas su neblogu maistu, ganėtinai išgirtas. Hot potato restoranėlis gražaus interjero, porcijos nėra mažos, o maistas skanus. Čia irgi rasite burgerių, kepsnių, užkandžių ir jūros gėrybių. Vidutiniškai paprastesnis patiekalas kainuos po 10 Eu.

Adresas: Jana Iela 1

Darbnica Cafe

Tai gera vieta pusryčiams ar tada, kai norisi kažko saldaus prie kavos. Kruasarai, pyragėliai, arbatos, kavos ir visokie užkandukai. Paprasta, bet nėra prasta. Tikrai labai skanus sūrio pyragas.

Adresas: Liela iela 8

Gastropab River

Čia atėjome paskutinį vakarą deserto. Kainos nėra mažos, bet tai prabangesnis restoranėlis centre. Aptarnavimas labai malonus ir greitas, turėjo ir lietuvišką meniu, o tai nudžiugino. Pagal komentarus, čia galima rasti tikrai gerą itališką picą.

Mes valgėme deserus – creme de brule, pavlovą ir šokoladinės lavos brownie pyragėlį su ledais. Ir visi desertai buvo itin skanūs. Atrodo, kad nedidukai, bet koncentruoti ir sotūs, paskanauji ligi soties. O ir kava tikrai pakankamai stipri ir sodri, aromatinga. Kadangi esame kavos mylėtojai, tad tai vertinom. Desertai kainavo maždaug po 5-6 Eur. Nėra pigūs, bet tikrai verti dėmesio, kai norisi kažko įdomesnio, gražiai pateikto.

Adresas: Liela iela 13

Upele

O, jei norisi deserto, bet gerokai pigesnio ir paprastesnio – prie pat minėto gastro baro rasite ir paprastą pailgą užkandinę, imituojančią traukinio vagoną, Upele. Pyragai nėra įmantrūs, bet skanūs. Pasirinkimas nėra didžiulis, nors galbūt buvome vakare, o per pusryčius rasite čia visko daugiau. Kava, bandelė ir pyragėlis – saldumo receptorius liežuvyje tikrai pakutens.

Adresas: Liela iela 13 1st floor of shopping centre Kurzeme

Olive

Papietauti galite ir Olive restoranėlyje. Didelis pasirinkimas – rasite sušių, kepsnių, desertų, sriubų, salotų, sparnelių, picų… Kai kompanija negali išsirinkti, ką valgyti, tai galite čia ateiti ir kiekvienas sau kažką atras. Kainos vidutinės, nėra labai aukštos. Pietums tinkama vieta.

Adresas: Klaipedas iela 104 C

Vējš Cafe

Tikrai hipsteriška vėjų kavinukė. Tamsokas stilingas loftinis interjeras ir augalai. Tikrai gera rūšinė kava, skanūs desertai. Puiki vieta pusryčiams ar užkąsti.

Adresas: Graudu iela 45-1

Miezis & Kompānija

Jei norite pavakaroti su latvišku alumi ir norite jaukaus baro – Miezis & Kompānija puikiai tiks. Labai geras vietinis alus ir didelis gėrimų pasirinkimas.

Adresas: Kuginieku iela 5

ROMA

Pats centras ir nuostabi vieta. Vidinis kiemas su meninėmis skulptūromis, fontanu ir gražiu vaizdu. Čia galima kokį brušetą suvalgyti, midijų paragauti ar vyno taurę išgerti. Kainos nėra mažos, bet dar neužkeltos ligi debesų. Sprendžiant pagal komentarus, vis tik geriausia ROMA dalis yra lokacija. Kai norisi romantiškos vakarienės – tiks.

Adresas: Zivju iela 3 Romas Dārzs

O gal medaus?

Mes nuomojomės butą toleliau nuo centro (apie tai ČIA ), jis buvo antrame aukšte, o šeimininkų – pirmame. Su šeimininke susikalbėjome lietuviškai, ji fizioterapeutė, o vyras bitininkas. Mums bute buvo palikta dėžutė medaus, kurią skaniai suvalgiau per viešnagę, nes kaip tik peršalau. Pas juos galima medaus nusipirkti. Ir tikrai kokybiško, šviežio ir skanaus.
0,5 l – 4 Eur, 1 l – 8 Eur, 3 l – 18 Eur. Mes trilitrį nusipirkom ir patys išsipilstėm. Ir tikrai nenusivylėm. Gera kaina ir gera kokybė. Gal ir Jus sudomins?
Kontaktai matosi nuotraukoje, o jų puslapis : http://medaini.lv

Liepojoje tikrai gausu kavinukių, o ir verta dalį jų išmėginti. Restoranėliai ir nauji skoniai yra svarbi kelionių dalis, o galima surasti įkandamų variantų kiekvienam biudžetui. Ypač Latvijoje, kur kainos itin panašios nei mūsų sostinėje.

Pasidalinkite, kur valgėte, ką ragavote Liepojoje Jūs – norisi, kad šis sąrašas plėstųsi ir plėstųsi 🙂