Mėnesis su puse ISPANIJOJE, Andalūzijoje: darbas nuotoliu ir Ispaniška žiema

Lietuvos žiema tokia tamsi ir šalta, kad labai norėjau bent kiek nuo jos pabėgti.
Susiplanavome 6 savaičių kelionę į Ispanijos pietus, Andalūzijos regioną.

Kokie įspūdžiai, praleidus žiemą Ispanijoje, Andalūzijoje?
Su kokiais iššūkiais gyvendami Ispanijoje, Andalūzijoje susidūrėme?

Išvykome Sausio gale ir Grįžome Kovo mėnesį, 2024 m.
Važiavome į Ispanijos nuotykį dviese.

granada, ispanija, spain, granada in early morning view, rytas granadoje ispanijoje

Darbas nuotoliu iš Ispanijos, Andalūzijos
(Ir Lisabonos)

Didesnę dalį laiko dirbome nuotoliu remotely iš įvairių Ispanijos vietų.

Laiko skirtumas nuo Lietuvos nedidelis – viena valanda.

Ispanijos pietuose viena valanda buvo anksčiau. Tad prisitaikyti nėra sunku.
Svarbiausia buvo suprasti, kurioje laiko juostoje kalendoriuje numatyti susirinkimai, kad nesusimaišytum.

Nuomodamiesi nakvynės vietas Ispanijoje ir kitur, visur ieškojau, kad tikrai būtų bevielis internetas, sekiau komentarus, ar nebuvo bėdų su ryšiu ir norėjau užsitikrinti, kad nebus problemų dirbant dėl interneto.

glass table in the apartment in granada spain where work remotely, darbas nuotoliu is namu ispanijoje granadoje,

Visuose Ispanijos miestuose, kur teko pagyventi ir dirbti, interneto ryšys buvo puikus ir jokių sunkumų dirbant iš Ispanijos, Andalūzijos regiono neturėjom – tiek MALAGOJE, tiek GRANADOJE, SEVILIJOJE. Ir nuotoliniai susirinkimai per Teams puikiai praėjo.

Powered by GetYourGuide

Europos Sąjunga, tad ir mobilus internetas nėra brangus. Savo mobiliuose planuose jau turėjom šiek tiek gigabaitų duomenų, o ir galima buvo įsigyti papildomai. Labai patogu ir nekainavo daug papildomai.

Arba galima specialią kortelę įsigyti, kuri padės sutaupyti ir ramiai mobiliuoju ryšiu užsienyje naudotis:

Dar kitas geras variantas yra DrimSim.

Sevilijos į Lisaboną

Beje, šiek tiek pamelavau – Andalūzijoje gavosi penkios savaitės, o vieną savaitę praleidome LISABONOJE, Portugalijoje, iš kur skridom į LONDONĄ ir ten pernakvoję dvi naktis parskridom namo į Vilnių.

Iš Sevilijos į Lisaboną keliavome su FLIX autobusu labai nebrangiai. Per 6-7 valandas pasiekėm Portugalijos sostinę.

Lisabona ir Londonas yra kitoje laiko juostoje, nuo Lietuvos laikas skyrėsi dviem valandom, nuo Ispanijos – dar viena valanda anksčiau. Lisabonoje irgi teko padirbti nuotoliu, nebuvo bėdų.

Skridome iš Lisabonos į Londoną ir tada į Vilnių, nes taip išėjo pigesni skrydžiai tomis datomis, kurios mums buvo patogios, o ir Londoną netikėtai apžiūrėjom. Iš Lisabonos tiesioginių skrydžių į Vilnių pigiomis oro linijomis, deja, nėra.

Iššūkiai gyvenant žiemą Andalūzijoje, Ispanijoje

Pietų Ispanija, Andalūzijos regionas yra labai prisitaikęs prie karštų vasarų.
Aklinai užsidarančios langinės, vėsinantys oro kondicionieriai, dažnai pasitaikantis grindinys – šaltos plytelės.

Vasarą Ispanijoje tikrai būna tropinių karščių, tad nėra labai malonu keliauti.
Pavasaris ir ruduo užtat tobulas laikas.

O kaip žiema Ispanijoje? Na, kaip pasiseka. Bet tikrai malonesnė ir švelnesnė nei pas mus.

kelionduone, sevilija, ispanija, traukinys i sevilija

Oras Ispanijoje žiemą:

Turėjome visokių dienų ir savaičių, buvo ir vėsesnių ir lietingesnių dienų, bet šiaip oro temperatūra dieną svyruodavo tarp nuo 13 iki 22 laipsnių šilumos. Kontrastai nemaži, būdavo, kad dieną stipriau atšyla, o naktys labai vėsios.

Lisabonoje , Portugalijoje mums pasitaikė vėsesnė savaitė su 16 laipsnių šilumos.

ka aplankyti granadoje, granada ispanija, apzvalgos aikstele san cristobal granadoje

Ką rengtis Ispanijoje žiemą

Reikėjo striukės, bet tokios, kuri tiktų esant vėjui, dulksnai, o ne žieminės. Londone su ja grįžtant buvo tikrai šalta, o Lietuvoje tokią nešiočiau vėlyvą pavasarį ar ankstyvą rudenį.

Mano apranga dažniausiai buvo sudaryta iš džinsų arba tamprių, o ant viršaus medvilniniai marškinėliai ir striukė arba dar ant maikutės megztinis, turintis vilnos. Kojinių turėjau tiek medvilnės, tiek su merino vilna. Kedai puikiai tiko kasdien, bet turėjau ir neaukštus rudeninius aulinukus, kurie lietingesniu oru pravertė.

ispanijoje sevilijoje mergina dua fashion tamprės, Real Alcazar de Sevilla tourist girl inside the palace seville

Lauke turistauti, vaikštinėti ir maloniai leisti laiką daugumą dienų buvo labai malonu. Žiema daug švelnesnė, kaip ir pavasario pradžia. Padaryti daugiau nei 10k žingsnių per dieną nebuvo sunkumų.

Sevilijoje kasdien važinėjome miesto dviračiais.

Keliauti Ispanijoje žiemą tikrai smagu, jei nemėgstate karščių ir nesinori maudynių (joms tikrai per šalta). Turistų mažiau, klimatas malonus. BARSELONOJE irgi keliavau tokiu sezonu ir kelionė buvo puiki.

lithuanian girl and alhambra palace in granada spain in winter time in the backround, granada alhambra rumai parkas ispanijoje ziemos metu

Žiemos šaltis namuose Ispanijoje

Užtat tikrai buvo šalta namuose, ypač Granadoje.

Oras buvo malonesnis lauke ir norėjosi prasivaikščioti, kad nebūtum toks įšalęs namuose.

Ispanai prisitaikę prie karščių, bet jų namai nepritaikyti šaltesniam orui.
Viešbučiuose, pvz Kordoboje, tai mažiau pasijuto, bet kai kur tikrai stipriai šalom.
Kordoboje gyvenome Hospedería Luis de Góngora viešbutyje.

Daug kur grindys – šaltos it ledas plytelės.

Turėjau vilnones kojines, kurias moviausi ant įprastų ir vis tiek buvo šalta, tad nusipirkau tapkes. Beje, jei ieškosit pigių – Ispanijos ALE HOP yra kaip Tiger, kur pigiai galima visokių niekučių nusipirkti. Ten ir kepurę už kelis eurus pirkau 🙂

Centrinio šildymo dauguma butų Ispanijoje neturi.

Nebent pastatytus papildomus šildytuvus arba oro kondicionierius turi šildymo funkciją. Siūlau ieškant nakvynės į tai atkreipti dėmesį.

Namie Ispanijoje visada būdavau su vilnoniu megztiniu.

Blogiausia buvo Granadoje, bet ten ir gyvenom tris savaites.
Pernuomojom butą iš draugės draugo (gavosi pigiau). Butas fantastiškoje vietoje, pačiame senamiestyje, bohemiškas ir su mediniu parketu. Vaizdas pro vonios langą vertas viso vargo.

BET boheminis būstas Granadoje medinis, tad visai nesulaiko šilumos. Ten yra šildymas, tad geriau nei kitur, bet Ispanijoje jis įjungiamas realiai tik nakčiai, o dienos metu tie keli radiatoriai būdavo šalti. Naktį turėjom pūkinę anklodę ir miegoti buvo malonu, naktimis nebuvo šalta, bet dieną, kai reikėjo dirbti, buvo siaubingai vėsu.

granada window view from apartment in old city spain andalucia spain, granadoje ispanijoje vaizdas miesto pro langa

Turėjome dujinį šildytuvą, taip pat naudojau elektrinę antklodę, sėdėdama prie kompiuterio. Virdavau ar kepdavau, nes nuo vyryklės oras pašildavo. Na, ir vaikščiojau su dviem megztiniais, riešinėmis. Dar megztinį padėvėtų drabužių parduotuvėje MOZAICO VINTAGE Granadoje už kelis eurus nusipirkau…
Kaip per šalčiausią žiemą. Namuose Granadoje tikrai buvo labai šalta.

Tai priklauso nuo buto – tikiu, kad naujesniame, sandariame bute bus šilčiau. Kaip ir minėjau, viešbučiuose nepajutom to stingdančio šalčio, bet ir juose neleisdavom tiek daug laiko dienos metu.
Tad tiesiog turėkite tai omenyje. Ispanijos žiema turi tam tikrų nepatogumų. Draugė man minėjo, kad namuose šaltoka, bet nemaniau, kad bus šitaip šalta… Tad būkite pasiruošę ir šiltų rūbų pasiimkite.

Kelionė į Ispaniją žiemos metu

Žiemą Ispanijoje būti gera. Kaip ir Portugalijoje.
Tik išsirinkite šiltesnius namus ir viskas bus gerai. Na, ir megztinį ir neperpučiamą striukę turėkite.

Interneto ryšys buvo puikus, dirbti nuotoliu nebuvo sunku, o ir šviesesnės, ilgesnės dienos padėjo produktyviau dirbti ir keliauti.

Kainos žiemos sezonu mažesnės, turistų mažiau. Patirtis puiki. Jei tik būčiau galėjus, būčiau likus ilgesniam laikui.

Ar bandėte žiemoti Ispanijoje ar Portugalijoje? Ar norėtumėt?

PS:. Pirkdami bilietus ar įsigydami turus per pateiktas nuorodas, padedate šiam puslapiui, nes Jums tai nieko nekainuoja, o aš gaunu mažą komisinį mokestį. AČIŪ.

2 Replies to “Mėnesis su puse ISPANIJOJE, Andalūzijoje: darbas nuotoliu ir Ispaniška žiema”